Freitag, 4. Mai 2012

21 Gramm (wiegt die Seele)


Da isches Loch i dr Luft. 
Irgendöppis isch verrütscht.
Üse Lift isch blybe schtecke 
und hanget am ne Sydefade i dr Lääri.

Mir si zwöi komplett verträiti Magnet 
und luege zue, wie d Gletscherzunge wachse.

Wo genau si mir hie? 
Isch das dr Rand vor Ärde? 
Und gheie mir bim nächschte Schritt 
i ds bodelose Nüt? 

Frag mi lieber nid, 
was us üs no aus söu wärde 
und öb mir üs jemaus widerfinge.

Da isch es Loch i dr Luft 
und en Uhr isch blybe schtah. 
Da isch dr Schatte vo re alte Flamme 
und nes furchtbar vertrochnets Flussbett 
und d melodie, die chert vo Dur zu Moll 
und irgendwo fähle 21 Gramm.

Wo genau si mir hie? 
Isch das dr Rand vor Ärde? 
Und gheie mir bim nächschte Schritt 
i ds bodelose Nüt? 

Frag mi lieber nid, 
was us üs no aus söu wärde 
und öb mir üs jemaus widerfinge.

Keine Kommentare: